Juni - Reisverslag uit Getxo, Spanje van Anouk & Laszlo - WaarBenJij.nu Juni - Reisverslag uit Getxo, Spanje van Anouk & Laszlo - WaarBenJij.nu

Juni

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk & Laszlo

02 Juni 2020 | Spanje, Getxo

Het is alweer juni en voorzichtig komt het leven om ons heen op gang. De tijdvakken zijn afgebouwd en terrassen, winkels, stranden zijn grotendeels geopend. Een duik in zee heb ik dan ook niet kunnen weerstaan - al is het oceaanwater nog erg koud.
Ook het overschrijden van gemeentegrenzen is toegestaan en dit betekent dat ik - te voet en met mondkapje- vriendinnetje Mahsa kan opzoeken. Onze wekelijkse parkdate is weer een feit!

Helaas blijkt de nasleep van het coronavirus groter dan verwacht. Sinds half april heeft Laszlo opnieuw ademhalingsproblemen en hoewel hij corona-antistoffen heeft, is het herstelproces langdurig. Stapjes vooruit gaan heel langzaam, hoe het gaat wisselt per dag. Afgelopen weekend hebben we aan zee kunnen lunchen, en dat was heerlijk!

Hoewel het zomerse volgens mijn weerapp afneemt, schijnt het zonnetje in Getxo nog volop! Ik ben dan ook net terug van een wandeling over de boulevard en een spontaan uurtje strand. De mensen naast me spraken Duits - zou me toch bijna in Zoutelande wanen ;)

Houd je goed. En liefs.

• 02 Juni 2020 - 13:13

Marijke De Wit:

wat fijn, meer bewegingsvrijheid! Hopelijk worden de klachten bij Laszlo snel minder, en kannie met je mee de zee in! :-). Liefs

• 02 Juni 2020 - 17:11

Ank:

Heerlijk dat jullie weer lekker naar buiten kunnen en het gewone leven daar weer een beetje kunnen oppakken. Geniet ervan deze weken nog! Voor je het weet is het augustus;-)

Groetjes Ank

• 02 Juni 2020 - 18:05

Ineke:

Hoi hoi,
    Nou, dat klinkt goed,en de foto"s bevestigen dat.
    Je weet gewoon niet wat je ziet; zo'n leeg strand....
    Vreemd dat het nog niet veeldrukker is?!
    Afijn,Anouk, gelukkig hoef je je laatste maanden in Bilbao niet in jullie appartement door te brengen.
    Ik wens jullie nog een paar hele fijne maanden samen!
    liefs, Ineke.

• 03 Juni 2020 - 13:53

Frank Vial:

Lieve Anouk,
    Fijn dat het daar de goede kant op gaat. Lekker weer meer vrijheid en mogelijkheden extra te genieten.
    Hopelijk knapt Laszlo ook snel op.
    Veel groetjes en tot snel bels, papa

• 03 Juni 2020 - 14:54

Gemma Van Laecke:

Wat heerlijk een duik in de zee, en lekker leeg strand ! ( in Vlissingen was de zee ook koud, :-) ik kan het ook niet laten) en lekker met je vriendin afspreken , hoop dat Laszlo ook gauw helemaal opknapt , hier wordt het ' normale leven ook weer opgestart, en mag ik weer onderzoeken doen ( met faceshield etc..) hartel i hoe groetjes gem en edo